Palvelut

  Palvelupolku

  1. Tarjouksen tekeminen ja sen hyväksyminen
  2. Toiveiden kartoitus ja ideointivaihe
  3. Kokonaissuunnitelman ensimmäinen esittely
  4. Muutosten tekeminen ja suunnitelman hyväksyminen

 

Edellä kuvattu palvelupolku antaa hieman käsitystä siitä miten suunnitteluprojekti yleensä etenee. Koska jokainen suunnittelukohde on kuitenkin yksilöllinen, katsotaan sopiva palvelukokonaisuus aina projektikohtaisesti. Ota siis yhteyttä minuun sähköpostitse tai puhelimitse ja sovitaan tapaaminen tai käydään suunnittelutarvetta läpi puhelimessa. Tapaamisen tai keskustelun pohjalta voin sitten tehdä tarjouksen suunnittelusta. Suunnittelukokonaisuuden kartoituskeskustelu on asiakkaalle maksuton.

Joskus tarvitsee vain jotain pientä apua esimerkiksi kotona värimaailman, kalusteiden tai vaikka lattiamateriaalin uusimiseen. Näissäkin pulmissa voin olla apuna. Yrityksille asiakkaiden kokemukset ja toiveet ovat hyvin tärkeitä esimerkiksi toimitilojen uusimisessa tai uusien tilojen suunnittelemisessa. Ennen tilasuunnittelua voin, asiakkaan niin halutessa, kerätä tilan käyttäjien toiveita uusien tilojen suhteen. Käyttäjälähtöinen suunnittelu tuo lisäarvoa uusille toimitiloille.

Työkaluina käytän muun muassa erilaisia ideakuvia ja moodboordeja, AutoCadiä sekä 3D-mallinnusta aina tarpeen mukaan. Suunnitelman esittelyyn varaan mukaan mallipalat suunnitelmassa käytetyistä materiaaleista sekä värimallit ja muut suunnitelmaa havainnollistavat materiaalit.